[ES_HEADER_CONTENT]

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR

RETURN INFO

Nasza procedura zwrotu

Odbiór Twojej paczki zwrotnej od kuriera może potrwać do 5 dni roboczych.

Gdy tylko odbierzemy paczkę zwrotną i przetworzymy ją w naszym magazynie, wyślemy Ci e-mail w celu potwierdzenia przetworzenia zwrotu Twojej płatności. Może to potrwać 2-3 dni robocze od momentu odbioru przez nas zwróconego artykułu od kuriera.

Zwrot pieniędzy może zająć do 14 dni, zanim pojawi się na Twoim koncie, w zależności od użytej przez Ciebie metody płatności.
ZWRÓĆ ZAMÓWIENIE

Zwracanie towaru zakupionego online

Towary zakupione na stronie VANS mogą być zwracane tylko za pośrednictwem naszej procedury zwrotu online. Zwróć towar teraz.

Kroki przy zwrocie artykułu:

1. Zwróć towar

Jeśli masz u nas konto lub jesteś członkiem VANS Family, zaloguj się na swoje konto i przejdź do historii swoich zamówień, aby rozpocząć proces zwrotu.

Jeśli dokonasz zakupu jako gość, kliknij link Śledź zamówienie, dostępny w górnej części każdej strony w naszej witrynie internetowej. Wprowadź 8 cyfr numeru zamówienia i adres e-mail użyty w zamówieniu, aby rozpocząć proces zwrotu. Po przejściu na stronę ze szczegółami zamówienia kliknij przycisk „Utwórz zwrot”.

2. Harmonogram

Aby zrealizować zamówienie zwrotu, wykonaj następujące kroki:
1. Wybierz artykuł(y) do zwrotu.
2. Wybierz powód zwrotu.
3. Wybierz preferowaną metodę zwrotu (przekazanie do punktu odbioru lub odbiór przez kuriera pod wybranym adresem).
4. Zaplanuj odbiór zwrotu przez kuriera.

3. Wydruk etykiety

Na stronie potwierdzenia zwrotu kliknij przycisk „Wydrukuj etykietę zwrotną”. W ten sposób wygenerujesz etykietę, którą należy wydrukować w celu zwrotu artykułu(-ów). W ciągu 30 dni na zwrot możesz zażądać tylu etykiet zwrotnych, ilu potrzebujesz; po tym czasie nie będzie już możliwe zamawianie dalszych zwrotów.

Skontaktuj się z nami, jeśli nie masz dostępu do drukarki.

4. Pakowanie

Zapakuj artykuły, które chcesz zwrócić. Zachęcamy do ponownego użycia otrzymanej torby lub pudełka w celu zwrotu, aby chronić środowisko. Bezpiecznie zamknij paczkę i dołącz etykietę zwrotną na zewnątrz swojej paczki. 

Pamiętaj, aby wszystkie stare etykiety dostawy, naklejki i inne materiały zostały usunięte z zewnętrznej części torby czy pudełka lub były zasłonięte.

5. Przekazanie

Oddaj paczkę w wybranej lokalizacji w czasie godzin otwarcia LUB poczekaj na odbiór przez kuriera pod Twoim adresem. Upewnij się, że ktoś jest w domu, gdy zaplanowany jest odbiór Twojej paczki przez kuriera.

Przejdź do sekcji „Kurier nie odebrał mojego zamówionego zwrotu”, jeśli kurier nie odebrał paczki w zaplanowanym czasie.

6. Otrzymanie potwierdzenia

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, gdy tylko zwrócone produkty zostaną odebrane, zaakceptowane i przetworzone. Od momentu otrzymania przez nas Twojego zwrotu może to potrwać 2-3 dni robocze.

Jeśli coś będzie nie tak z Twoim zwrotem (np. produkty nie są zgodne z Twoim zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym, a może nawet zwrócimy Ci ten artykuł.

7. Zwrot płatności

Po sprawdzeniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu przez nasz zespół ds. zapewniania jakości wydamy polecenie zwrotu pieniędzy za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności. Cały proces, od wydruku etykiety zwrotnej po zwrot pieniędzy na Twoje konto, może potrwać do 14 dni.

Uwaga: Jeśli nie chcesz postępować zgodnie z opisaną powyżej procedurą, możesz wybrać preferowaną metodę płatności. Należy pamiętać, że w przypadku dokonywania zwrotu za pośrednictwem wybranej przez siebie firmy kurierskiej zamiast skorzystania z naszej opcji bezpłatnych zwrotów, poniesiesz koszty zwrotu towaru, odpowiedzialność za ryzyko uszkodzenia lub utratę towaru podczas zwrotu do czasu, gdy towar dotrze do nas, a sam proces zwrotu produktu i pieniędzy może potrwać dłużej.

Tu znajdziesz numer swojego zamówienia

Numer swojego zamówienia znajdziesz na zamówieniu lub w wysłanym przez nas e-mailu z potwierdzeniem przesyłki. Jeśli posiadasz konto, możesz zalogować się w sekcji Moje konto i kliknąć Zamówienia, aby znaleźć swój numer zamówienia.

Tu znajdziesz swoją przedpłaconą etykietę przesyłki zwrotnej

Aby uzyskać bezpłatną etykietę zwrotną, przejdź do sekcji Jak zwrócić towar zakupiony online i wykonaj następujące kroki w celu dokonania zwrotu. Wyświetli się polecenie wygenerowania etykiety zwrotnej do wydruku.

Pomocy! Nie mogę wydrukować etykiety zwrotnej!

Jeśli nie możesz wydrukować etykiety zwrotnej, skontaktuj się z nami.

Jak zwrócić zamówienie dokonane w sklepie, ale dostarczone do sklepu lub do domu

Przedmioty z magazynu internetowego zakupione w sklepie i dostarczone do sklepu lub do domu można zwrócić zarówno online, jak i w sklepie należącym do Vans, w którym dokonano zakupu. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Jeśli zwracasz zakupiony towar online, przestrzegaj standardowej procedury zwrotu online. W przypadku zwrotu online pieniądze zwracane są WYŁĄCZNIE w formie cyfrowej karty upominkowej, która podlega naszym standardowym warunkom dotyczącym kart upominkowych.

Jeśli nie chcesz zwrotu w formie cyfrowej karty upominkowej, oddaj towar w sklepie, w którym został kupiony.

Jak zwrócić towar zakupiony online i odebrany w sklepie

Artykuły zakupione online i odebrane w sklepie można zwrócić, postępując zgodnie z naszą procedurą zwrotu online. Przejdź do sekcji Dokonaj zwrotu tutaj.

Jak zwrócić towar zarezerwowany online i zakupiony w sklepie

Artykuły zarezerwowane online, ale zakupione w sklepie, można zwrócić tylko w tym samym sklepie. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Kurier nie odebrał mojego zamówionego zwrotu

Jeśli z jakiegoś powodu Twoja paczka nie zostanie odebrana w zaplanowanym dniu, przestrzegaj instrukcji dotyczących naszych zwykłych zwrotów i zamów bezpłatnie odbiór zwrotu w innym czasie. Dokonaj nowego zwrotu tutaj.