NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
-
GDZIE ZNAJDĘ INFORMACJE ZWIĄZANE Z CZASEM, METODAMI I STAWKAMI DOTYCZĄCYMI WASZYCH DOSTAW? -
Jak mogę śledzić moje zamówienia? -
DO JAKICH KRAJÓW MOŻE ZOSTAĆ DOSTARCZONE MOJE ZAMÓWIENIE? -
Moja przesyłka jest niekompletna. Co mam zrobić?
WYSYŁKA I DOSTAWA
-
Jak złożyć zamówienie online? -
NIE MAM KONTA; CZY MOGĘ MIMO TO DOKONAĆ ZAKUPU, ŚLEDZIĆ MOJE ZAMÓWIENIE LUB ZREALIZOWAĆ ZWROT? -
Skąd mam wiedzieć, że zamówienie zostało przyjęte? -
CO OZNACZA STATUS ‘PRZETWARZANIE PRODUKTU/ PRODUKTÓW’ PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA? -
Nie otrzymałem/-am e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić? -
Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie po złożeniu?
ZAMÓWIENIA
-
Czym jest kod rabatowy? -
Jak mogę otrzymać kod rabatowy? -
CZY MOGĘ KORZYSTAĆ Z MOJEJ KARTY UPOMINKOWEJ ZE SKLEPU STACJONARNEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM VANS?
PROMOCJE I KODY RABATOWE
-
Otrzymałem/-am nieprawidłowy lub wadliwy produkt. Co mam zrobić? -
Jakie są zasady dotyczące zwrotów? -
Czy oferujecie przedłużony okres przyjmowania zwrotów w okresie świątecznym? -
Czy oferujecie możliwość wymiany? -
Zwrócona kwota jest nieprawidłowa. Co mam zrobić? -
Skąd mam wiedzieć, że otrzymaliście zwrócone przeze mnie towary? -
Kupiłem/-am w sklepie VANS produkt, który jest wadliwy. Czy mogę odesłać go do Was? -
Czy mogę zwrócić towary zakupione przez Internet w jednym ze stacjonarnych sklepów VANS?
ZWROT TOWARU I PIENIĘDZY
-
Czy strona VANS wyświetla pełną kolekcję? -
Czy sprzedajecie te same produkty w sklepach stacjonarnych VANS? -
Jak czyścić buty VANS? -
Jak czyścić odzież VANS? -
CZY OFERUJECIE CZĘŚCI ZAMIENNE DO SYSTEMU ZAPIĘĆ BOA? -
Czy w kolekcji wegańskiej wykorzystano jakiekolwiek produkty pochodzenia zwierzęcego? -
CZY MATERIAŁY WYKORZYSTYWANE W WASZYM PROCESIE PRODUKCJI SĄ POZYSKIWANE ZE ZRÓWNOWAŻONYCH ŹRÓDEŁ?
INFORMACJE O PRODUKCIE
-
Jaka jest Wasza polityka prywatności? -
Jakie są korzyści z rejestracji w VANS? -
Jak zmienić informacje na moim koncie VANS? -
Jak stworzyć hasło zabezpieczające? -
CO SIĘ STANIE, JEŚLI ZAPOMNĘ HASŁA? -
Jak mogę usunąć moje konto VANS? -
Gdzie mogę zasubskrybować newsletter VANS?
MOJE KONTO I NEWSLETTER
-
Czy zakupy w sklepie internetowym VANS są bezpieczne? -
Jakie są metody płatności? -
Czy podatek VAT jest wliczony w cenę? -
Dlaczego moja płatność została odrzucona?
BEZPIECZEŃSTWO I PŁATNOŚCI ONLINE
-
Ile muszę mieć lat, by złożyć zamówienie w sklepie VANS? -
Mam ogólne problemy z dostępem/zakupami na waszej stronie internetowej. -
Jak znaleźć najbliższy sklep VANS?
OGÓLNE KWESTIE
-
Jak mogę skontaktować się z Obsługą Klienta VANS?