ZWROTÓW FAQS

RETURN INFO

Polityka zwrotów

Jaka jest nasza polityka zwrotów?

W razie niezadowolenia z produktu(-ów) lub zmiany zdania chętnie przyjmiemy zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy.

W jakim stanie należy zwrócić artykuł?

Z produktami należy obchodzić się ostrożnie i starannie je przechowywać oraz zwracać w oryginalnym stanie i opakowaniu, włącznie ze wszystkimi oryginalnymi metkami i etykietkami. Jeśli wskutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem lub produktami zmniejszy się ich wartość handlowa, możemy proporcjonalnie zmniejszyć kwotę zwrotu płatności.

Czy otrzymam zwrot kosztów przesyłki, jeśli zwrócę moje zamówienie?

W przypadku zwrotu z powodu zmiany zdania lub wadliwego towaru pieniądze zostaną zwrócone w całości za pośrednictwem zastosowanej metody płatności, włącznie z ewentualnymi kosztami dostawy.

Jeśli kupisz więcej niż jeden produkt w jednym zamówieniu i zwrócisz tylko jeden z nich, otrzymasz zwrot proporcjonalnej części całkowitych poniesionych przez Ciebie kosztów dostawy. Jeśli na przykład kupisz 3 artykuły i oddasz 2 z nich, zwrócimy Ci 2/3 zapłaconych kosztów dostawy.

Czy mogę zwrócić artykuł i go wymienić, zamiast dostać zwrot pieniędzy?

Nie oferujemy wymiany produktów. Jeśli interesuje Cię inny rozmiar lub kolor, należy zwrócić artykuł(y) i złożyć nowe zamówienie. Zwrot płatności za zwrócony towar nastąpi po odbiorze i przetworzeniu w naszym magazynie. Dokonaj zwrotu tutaj. Zobacz tutaj, jak zwrócić towar zakupiony online.

Co mam zrobić, jeśli produkt jest niewłaściwy lub został dostarczony uszkodzony, lub wadliwy?

Jeśli otrzymasz niewłaściwy, wadliwy lub uszkodzony artykuł, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostawy. Postępuj zgodnie ze standardową procedurą zwrotu i wybierz powód zwrotu. Dokonaj zwrotu tutaj.

Po upłynięciu 30 dni można zwrócić wadliwe produkty w ciągu 2 lat od otrzymania produktów w ramach roszczenia gwarancyjnego. Zobacz naszą Gwarancję ustawową na nasze wadliwe produkty.

Co mam zrobić, jeśli nie mam dowodu zakupu?

Jeśli zakupiony produkt VANS był prezentem, nie masz dowodu zakupu lub nie wiesz, gdzie został kupiony, możesz nie mieć możliwości dokonania zwrotu.

Czy mogę zwrócić produkt VANS kupiony u innego sprzedawcy?

Nie możemy przetworzyć zwrotów artykułów zakupionych poza sklepami należącymi do VANS lub poza witryną VANS. W lokalizatorze sklepów można sprawdzić, czy dany sklep należy do Vans, czy do partnera. W celu uzyskania pomocy skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą lub partnerem, u którego dokonano zakupu.

Czy mogę zwrócić przedmioty zakupione online w sklepach detalicznych VANS?

Artykuły kupione w sklepie detalicznym VANS należy zwrócić do tego samego sklepu Vans.

Czy mogę zwrócić w sklepie detalicznym VANS artykuł kupiony online?

Towary zakupione na stronie VANS mogą być zwracane tylko za pośrednictwem naszej procedury zwrotu online. Zwróć towar teraz.

Jak zwrócić towar

Jak zwrócić towar VANS zakupiony online?

Towary zakupione na stronie VANS mogą być zwracane tylko za pośrednictwem naszej procedury zwrotu online. Zwróć towar teraz.

Jak długo trwa zwrot?

Odbiór Twojej paczki zwrotnej od kuriera może potrwać do 5 dni roboczych.

Gdy tylko odbierzemy paczkę zwrotną i przetworzymy ją w naszym magazynie, wyślemy Ci e-mail w celu potwierdzenia przetworzenia zwrotu Twojej płatności. Może to potrwać 2-3 dni robocze od momentu odbioru przez nas zwróconego artykułu od kuriera.

Zwrot pieniędzy może zająć do 14 dni, zanim pojawi się na Twoim koncie, w zależności od użytej przez Ciebie metody płatności.

Gdzie mogę zwrócić artykuł zakupiony w sklepie, ale dostarczony do sklepu lub do mojego domu?

Artykuły z magazynu internetowego zakupione w sklepie i dostarczone do sklepu lub do domu można zwrócić zarówno online, jak i w sklepie należącym i prowadzonym przez Vans, w którym dokonano zakupu. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Jeśli zwracasz zakupiony towar online, przestrzegaj standardowej procedury zwrotu online. W przypadku zwrotu online pieniądze zwracane są WYŁĄCZNIE w formie cyfrowej karty upominkowej, która podlega naszym standardowym warunkom dotyczącym kart upominkowych.

Gdzie mogę zwrócić artykuł zamówiony online, ale odebrany w sklepie?

Artykuły zakupione online i odebrane w sklepie można zwrócić, postępując zgodnie z krokami opisanymi w sekcji „Jak zwrócić towar zakupiony online i odebrany w sklepie”. Tutaj możesz dokonać zwrotu.

Gdzie mogę zwrócić artykuł zarezerwowany online, ale zakupiony w sklepie?

Artykuły zarezerwowane online i zakupione w sklepie można zwrócić tylko w tym samym sklepie. Wykluczone są przy tym sklepy partnerskie i posiadające zgodę na sprzedaż produktów marki.

Jak utworzyć etykietę zwrotną?

Aby uzyskać bezpłatną etykietę zwrotną, przejdź do sekcji „Jak zwrócić towar zakupiony online” i wykonaj następujące kroki w celu dokonania zwrotu. Wyświetli się polecenie wygenerowania etykiety zwrotnej do wydruku.

Jak mogę uzyskać etykietę zwrotną, jeśli nie mogę jej wydrukować?

Jeśli nie możesz wydrukować etykiety zwrotnej, skontaktuj się z nami.

Co oznaczają strona i status śledzenia?

Strona śledzenia zwrotu zawiera mnóstwo pomocnych informacji na temat Twojego zwrotu. Śledzenie rozpoczyna się już w momencie przekazania paczki firmie kurierskiej.

Co znajdę na tej stronie?

- Data na górze strony to szacowany termin dostarczenia paczki do naszego magazynu.
- Status zwrotu podany jest poniżej. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji Co oznacza mój status zwrotu?
- Sekcja „Aktualności” zawiera najnowsze informacje na temat śledzenia, czyli gdzie i kiedy ostatnio zeskanowano paczkę. Jeśli wybierzesz opcję „Pokaż pełną historię”, na ekranie pojawią się wszystkie wydarzenia śledzenia paczki zarejestrowane od momentu jej nadania.
- Numer śledzenia to numer, który przekazała Ci firma kurierska. Po kliknięciu linku nastąpi przeniesienie na stronę przewoźnika.
- JPonadto na tej stronie znajdziesz przegląd zwracanych artykułów.

Co oznacza mój status zwrotu?

W sekcji śledzenia możesz zobaczyć cztery różne statusy. W kolejności chronologicznej wyglądają one tak:

- Oczekiwanie na odbiór/przekazanie paczki: zwrot został już zamówiony, ale firma kurierska nie otrzymała jeszcze paczki. W zależności od wybranej metody zwrotu lub dostępnych w Twoim regionie opcji poczekaj na odbiór paczki przez kuriera lub pozostaw ją w wybranym punkcie.
- W drodze: firma kurierska odebrała paczkę, która przewożona jest właśnie do naszego magazynu.
- Dostarczono: paczka dotarła do naszego magazynu. Teraz możemy zająć się procesem zwrotu środków
- Sytuacja wyjątkowa: należy skontaktować się z obsługą klienta.

Zwrot płatności

Jak długo potrwa zwrot płatności?

Zwrot płatności zostanie przetworzony, gdy tylko zwrócone artykuły zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez nasz zespół ds. zapewniania jakości.

Po odpowiednim sprawdzeniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu przez nasz zespół ds. zapewniania jakości otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wydania polecenia zwrotu pieniędzy za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności.

Jeśli coś będzie nie tak z Twoim zwrotem (np. produkty nie są zgodne z Twoim zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym i możliwe jest, że nawet zwrócimy Ci ten artykuł.

Cały proces, od wydruku etykiety zwrotnej po zwrot pieniędzy na Twoje konto, może potrwać do 14 dni. Pamiętaj, że czas zwrotu pieniędzy może się różnić w zależności od zastosowanej metody płatności.

Jeśli to nie rozwiąże Twojego problemu, skontaktuj się z nami.

Co mam zrobić, jeśli zwrócona kwota jest niewłaściwa?

Jeśli otrzymasz niepoprawny zwrot pieniędzy, skontaktuj się z nami. Rozwiążemy tę sprawę w miarę możliwości jak najszybciej.