[ES_HEADER_CONTENT]

WYSYŁKA I DOSTAWA

Gdzie znajdę informacje związane z czasem, metodami i stawkami dotyczącymi waszych dostaw?

Przejdź na stronę Dostawy, na której znajdziesz najbardziej aktualne informacje.

Jak mogę śledzić moje zamówienia?

Kliknij tutaj, jeśli chcesz śledzić swoje zamówienie.

Do jakich krajów może zostać dostarczone moje zamówienie?

Aby uzyskać najbardziej aktualne informacje, sprawdź naszą stronę Dostawy, aby sprawdzić, do jakich krajów możemy i nie możemy dostarczyć Twojego zamówienia.

Pamiętaj, że Twoje zamówienie musi zostać dostarczone do tego samego kraju, w którym jest zlokalizowana witryna, na której dokonujesz zakupu.

Moja przesyłka jest niekompletna. co mam zrobić?

W mało prawdopodobnej sytuacji, w której brakuje produktu w Twojej przesyłce, kliknij tutaj, aby skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, abyśmy mogli Ci pomóc.