ZWROT PŁATNOŚCI

RETURN INFO

Polityka zwrotu płatności

Po sprawdzeniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu przez nasz zespół ds. zapewniania jakości wydamy polecenie zwrotu pieniędzy za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności. Jeśli nie określono inaczej, zwrot pieniędzy może być dokonany tylko za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności.

Kiedy oczekiwać zwrotu pieniędzy przy zwrocie towaru do naszego sklepu internetowego

Zwrot płatności zostanie przetworzony, gdy tylko zwrócone artykuły zostaną sprawdzone i zaakceptowane przez nasz zespół ds. zapewniania jakości.

Po odpowiednim sprawdzeniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu przez nasz zespół ds. zapewniania jakości otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wydania polecenia zwrotu pieniędzy za pośrednictwem pierwotnie wybranej przez Ciebie metody płatności.

Jeśli coś będzie nie tak z Twoim zwrotem (np. produkty nie są zgodne z Twoim zakupem, zwrócone produkty mają obniżoną wartość handlową itp.), poinformujemy Cię o tym e-mailem i możliwe jest, że nawet zwrócimy Ci ten artykuł.

Cały proces, od wydruku etykiety zwrotnej po zwrot pieniędzy na Twoje konto, może potrwać do 14 dni. Pamiętaj, że czas zwrotu pieniędzy może się różnić w zależności od zastosowanej metody płatności.

Jeśli to nie rozwiąże Twojego problemu, skontaktuj się z nami.

Zwrócono mi niewłaściwą kwotę

Jeśli otrzymasz niepoprawny zwrot pieniędzy, skontaktuj się z nami. Rozwiążemy tę sprawę w miarę możliwości jak najszybciej.