ZWROTY

WARUNKI SPRZEDAŻY – WARUNKI ZWROTU

Polityka zwrotów VANS

Prawo do odstąpienia od umowy

Jeśli nie są Państwo zadowoleni z otrzymanych produktów lub po prostu zmienili Państwo zdanie na temat ich zakupu już po wysłaniu przez nas potwierdzenia zamówienia, mogą je Państwo zwrócić w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych, liczonych od dnia dostawy produktów, i otrzymać zwrot wpłaconych środków.

Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy nie wiąże się z żadną karą czy koniecznością podania powodu odstąpienia.

Należy pamiętać, że dopóki produkty pozostają w Państwa posiadaniu, są Państwo odpowiedzialni za ich bezpieczne przechowanie i utrzymanie w dobrym stanie.

W przypadku zwrotów towarów spowodowanych zmianą zdania (prawo do odstąpienia od umowy), otrzymają Państwo pełen zwrot wpłaconych środków poza kosztem dostawy ekspresowej, jeśli taka metoda wysyłki została wybrana.

Nie uznajemy prawa do odstąpienia od umowy w przypadku produktów wykonanych na Państwa indywidualne zamówienie (np. przy użyciu wybranych przez Państwa kolorów, materiałów, monogramów), zaprojektowanych za pośrednictwem opcji Design Your Own.

Oczywiście produkty zaprojektowane za pośrednictwem opcji Design Your Own można zwracać, jeśli są wadliwe.

Gwarancja prawna w przypadku wadliwych towarów

Oprócz powyższego uznajemy również ustawową, obowiązującą przez 2 lata (lub przez okres dłuższy, który mogą wyznaczać przepisy prawa miejscowego) rękojmię w razie wad produktu. Jako produkt „wadliwy” rozumie się produkt uszkodzony w momencie dostarczenia lub obarczony wadą produkcyjną bądź materiałową, która pojawiła się w ciągu 2 lat (lub okresu dłuższego, który mogą wyznaczać przepisy prawa miejscowego) od zakupu. Należy pamiętać, że produktów uszkodzonych w wyniku zużycia spowodowanego użytkowaniem nie uznaje się za wadliwe.

Wadliwe produkty mogą Państwo zwrócić w ciągu 2 lat od ich odebrania. Otrzymają wtedy Państwo zwrot całej wpłaconej kwoty, łącznie z wszelkimi kosztami wysyłki, stosownie do przypadku.

Jak dokonać zwrotu?

1) Utwórz "formularz zwrotu"
Prosimy odwiedzić stronę Status zamowienia, wprowadź numer zamówienia i swój adres e-mail, i kliknąwprowadzic numer zamówienia oraz swój adres e-mail i kliknąć „Utworz zwrot” (zarejestrowani klienci mogą przejść do historii zamówienia, klikając Twoje konto). Teraz muszą Państwo wybrać produkty przeznaczone do zwrotu, preferowaną metodę zwrotu (dostarczenie przesyłki do punktu odbioru lub odbiór przez przewoźnika pod wskazanym adresem) i wybrać powód zwrotu. Następnie należy wydrukować utworzoną etykietę.

2) Pakowanie produktów i przyklejanie etykiety zwrotnej Prosimy spakować zamówienie do oryginalnego pudełka (można użyć innego pudełka, ale zachęcamy do dbania o środowisko i powtórnego wykorzystywania pudełek zawsze, gdy jest to możliwe) i nakleić nową etykietę na poprzednią tak, aby zasłoniła ją w całości.

3) Dostarczenie produktów lub przekazanie ich przewoźnikowi
Prosimy dostarczyć zwrot do dowolnego dostępnego punktu nadania lub poczekać na przewoźnika, który przyjedzie po przesyłkę we wskazanym dniu.

4) Potwierdzenie otrzymana zwrotu i zwrot należności
Po otrzymaniu przez nasz magazyn zwróconego zamówienia, sprawdzeniu, czy wszystko przebiegło prawidłowo, i dokonaniu zwrotu należności (w ciągu 2–3 dni roboczych) otrzymają Państwo potwierdzenie wysłane drogą pocztą elektroniczną. W razie jakichkolwiek pytań prosimy się zapoznać z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi zwrotów. Jeśli chcą Państwo przekazać nam uwagi lub sugestie na temat procedury zwrotu, zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem strony.

Ważne: Jeśli nie chcą Państwo postępować zgodnie z procedurą opisaną powyżej, mogą Państwo wybrać inną dogodną dla siebie metodę dokonania zwrotu. Prosimy pamiętać, że to Państwo ponoszą koszty zwrotu produktów, a dopóki towary do nas nie dotrą, będą Państwo odpowiedzialni za wszelkie uszkodzenia lub zaginięcie wysłanych produktów.