DOSTAWA

 

Oferujemy kilka opcji dostaw produktów zakupionych na naszej stronie internetowej. Możesz wybrać jedną z nich, odpowiednio do konkretnych potrzeb. 

1) Dostawa standardowa:

  • Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych. 
  • Dostawa od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych.
  • Zamówienia złożone do godziny 11:00 CEST, od poniedziałku do piątku, mogą być wysyłane tego samego dnia.

2) Dostawa do UPS Access Point:

  • Dostawa w ciągu 3-5 dni roboczych. 
  • Odbiór 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia sklepu.
  • Zamówienia złożone do godziny 11:00 CEST, od poniedziałku do piątku, mogą być wysyłane tego samego dnia.

3) Kliknij i odbierz w sklepie VANS:

  • Dostawa do najbliższego sklepu VANS w ciągu 3-5 dni roboczych.
  • Odbiór 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia sklepu. Powiadomimy Cię mailem, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru.
  • Zamówienia złożone do godziny 11:00 CEST, od poniedziałku do piątku, mogą być wysyłane tego samego dnia.

4) Dostawa ekspresowa

  • Szybka dostawa w ciągu 24-72 godzin.
  • Dostawa od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych.
  • Zamówienia ekspresowe, złożone do godziny 11:00 CEST, od poniedziałku do piątku, mogą być wysyłane tego samego dnia. 

5) Produkty spersonalizowane:

  • Dostawa standardowa
    Usługa bezpłatna, dostawa w ciągu 4-6 tygodni
    Dostawy od poniedziałku do soboty
  • Dostawa do UPS Access Point
    Bezpłatna dostawa w ciągu 4-6 tygodni
    Dostawy od poniedziałku do soboty
    Odbiór 7 dni w tygodniu z wyznaczonych punktach odbioru
  • Kliknij i odbierz w sklepie VANS
    Bezpłatna dostawa do najbliższego sklepu VANS
    Dostawa w ciągu 4-6 tygodni
    Odbiór 7 dni w tygodniu

Opłaty za dostawę

  • Dostawa standardowa: Bezpłatnie
  • Punkty odbioru: Zamówienia o wartości £35 i więcej - dostawa bezpłatna (poniżej £35, opłata £3)
  • Kliknij i odbierz w sklepie VANS: Bezpłatnie
  • Dostawa ekspresowa: 11,00 £

Śledzenie przesyłek
Wysyłkę swoich produktów możesz śledzić klikając link "Sprawdź status swojego zamówienia", umieszczony w Wiadomości z potwierdzeniem wysyłki. Link ten przekieruje Cię na stronę kuriera, pamiętaj, że nie jesteśmy jej administratorem.

Ważne:

  • Dążymy do tego, by realizować dostawy w wyżej podanych terminach, jednakże nie możemy gwarantować faktycznych dat realizacji, ponieważ przesyłki są obsługiwane przez osoby trzecie, a terminy mogą ulegać zmianom ze względu na lokalne święta.
  • Po zatwierdzeniu zamówienia nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.
  • Kurier zostawia awizo w skrzynce pocztowej, jeśli pod podanym adresem dostawy nie zastanie nikogo, kto mógłby potwierdzić przyjęcie przesyłki.
  • W momencie odbioru produktów wchodzisz w ich prawne posiadanie i przejmujesz ryzyko ich ewentualnej utraty.
  • Wszystkie produkty wysyłamy z naszych magazynów z Pragi w Czechach lub z Sint Niklaas w Belgii.

Dostarczamy tylko do następujących krajów: Austria, Belgia, Dania, Czechy, Finlandia, Francja, Niemcy, Holandia, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Polska, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania (wraz z Irlandią Północną i Wyspą Man).  Nie realizujemy dostaw: na Brytyjskich Terytoriach Zamorskich, na Wyspach Normandzkich, do Gibraltaru, do urzędów pocztowych armii brytyjskiej, do Livigno, do Watykanu i do Republiki San Marino, na Holenderskich Terytoriach Zamorskich, na Francuskich Terytoriach Zamorskich, do Ceuta i Melilla, do Andory, na Wyspy Kanaryjskie i do skrytek pocztowych.

Po dostarczeniu produktów do naszego przewoźnika wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

* * * * * * *