ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie online?

Możesz łatwo złożyć zamówienie, wykonując następujące czynności:

  1. Wyszukaj, wybierz i dodaj do Koszyka swoje ulubione produkty VANS.
  2. Wybierz sposób wysyłki i metodę płatności, by złożyć zamówienie.
  3. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Nie mam konta; czy mogę mimo to dokonać zakupu, śledzić moje zamówienie lub zrealizować zwrot?

Ależ oczywiście! Jeśli nie chcesz tworzyć konta, możesz złożyć zamówienie jako gość.

Aby zobaczyć status swojego zamówienia, śledzić przesyłkę lub dokonać zwrotu, kliknij tutaj i podaj numer zamówienia oraz adres e-mail.

W razie potrzeby możesz tutaj również pobrać fakturę.

Skąd mam wiedzieć, że zamówienie zostało przyjęte?

Po potwierdzeniu złożenia zamówienia otrzymasz od naszego sklepu internetowego VANS automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Co oznacza status ‘przetwarzanie produktu/ produktów’ po złożeniu zamówienia?

Ptwoje artykuły zostaną wysłane przez nasz zespół. Po wysłaniu otrzymasz e-mail z numerem przesyłki. W przypadku anulowania zostaniesz o tym powiadomiony za pośrednictwem e-mail i otrzymasz zwrot należności.

Nie otrzymałem/-am e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić?

Najpierw sprawdź swój folder ze spamem. Jeśli nadal nie masz e-maila z potwierdzeniem, prosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie po złożeniu?

Zamówienie można anulować w ciągu 30 minut za pomocą przycisku „Anuluj zamówienie” na zakładce „Śledź moje zamówienie” lub na stronie konta. Po 30 minutach możliwość anulowania zamówienia nie będzie dostępna. Jeśli po otrzymaniu przesyłki zdecydujesz, że nie chcesz zatrzymać dostarczonych produktów, możesz je nam zwrócić bezpłatnie. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszą polityką zwrotów i instrukcjami.